Moneybird Support

wat kan ik voor jou betekenen?

MIJN DIENSTEN VOOR JOU

  • Inrichten van een nieuwe Moneybird administratie naar jouw wens.
  • Een volledige check-up van je huidige Moneybird administratie.
  • Uitvoeren van verbeterpunten in je Moneybird administratie.
  • In een support-call beantwoord ik al je je vragen.
  • Op regelmatige basis controleer ik je administratie zodat deze up-to-date blijft.
  • Beheren van jouw boekhouding.
  • Money Management.

Inrichten van een nieuwe Moneybird administratie naar jouw wens

Ben je net gestart met het ondernemerschap en wil je je zaakjes direct op orde hebben, dan staat het wel heel professioneel als je ook je boekhouding op orde is.

Hiervoor richt ik je administratie in Moneybird compleet voor je in, zodat je direct de juiste start hebt met je administratie:

  • Instellen van huisstijl en de factuurworkflows.
  • Koppelen met de zakelijke bankrekening(en).
  • Instellen van categorieën, Btw-tarieven, producten en projecten.
  • Aanmaken van automatische boekingsregels waardoor je minder zelf hoeft te doen.
  • Koppelen met verschillende betaalmethodes, bijvoorbeeld iDeal, Mollie.
  • Koppelen met webshops zoals WooCommerce, Shopify, JouwWeb.
    Dit is maar een greep uit de werkzaamheden die nodig zijn voor een volledige en goede start. Ik richt Moneybird in naar jouw wens!

Een volledige check-up van je huidige Moneybird administratie

Ben je al lekker bezig in Moneybird maar wil je zeker weten dat jouw financiële administratie op orde is? Dan kan ik een check-up voor je uitvoeren op je gehele administratie, zoals:

  • Workflows en huisstijl
  • Bank
  • Koppelingen met externe applicaties
  • Categorieën
  • Btw
  • In- en uitgaande facturen
  • Omzet
  • Kosten
  • In- en uitgaande facturen
  • Balans, resultatenrekening en jaarafsluiting

Tijdens de check-up zijn er vaak nog meer punten die ik tegenkom, deze neem ik natuurlijk ook mee.

Ik stel een overzicht met verbeterpunten voor je op en indien gewenst kan ik ze ook voor je uitvoeren. Lekker makkelijk! Hoeveel tijd ik hiervoor nodig heb, ligt geheel aan de grootte van de administratie en of je veel koppelingen hebt met andere applicaties.

In een support-call beantwoord ik al je vragen

Heb je behoefte aan uitleg? Bijvoorbeeld over de werking van Moneybird of over Btw-tarieven, categorieën, balans en resultatenrekening.

Dan kan ik jouw vragen beantwoorden in een support-call.

Regelmatige controle van jouw administratie

Je doet een hoop zelf in Moneybird, maar gaat dit wel allemaal goed?

Ik kijk met je mee in jouw administratie en corrigeer eventuele foutieve handelingen die gedaan zijn in je administratie.

Dit doe ik eens per maand of bij een grote administratie eens per week.

Beheren van jouw boekhouding

Als je helemaal geen zin hebt om zelf je boekhouding te doen, dan kan je het natuurlijk ook helemaal aan mij uitbesteden.

Om dit goed uit te voeren is een goede samenwerking belangrijk en hebben wij regelmatig contact met elkaar.

Als je je boekhouding uitbesteedt aan mij, heb jij weer meer tijd om te besteden aan je eigen werkzaamheden die jij veel leuker vindt om te doen.

Informeren en helpen met doorvoeren van Money Management

Voor mijn eigen onderneming hanteer ik mijn Money Management systeem, dit kan ik ook implementeren in jouw administratie.

Bij het toepassen van dit systeem worden inkomsten verdeeld over verschillende potjes. Je zet dan een gedeelte van je omzet weg voor bijvoorbeeld de Inkomsten Belasting, de btw, de kosten, je salaris en de mooiste van alles, de winstuitkering😉

Zo creëer je overzicht en voorkom je onaangename verassingen als je bijvoorbeeld je IB-aangifte gaat doen, je hebt immers hiervoor ‘gespaard’.

Waarom Moneybird en niet één van de vele andere boekhoudprogramma’s?

Moneybird is een gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma met veel mogelijkheden. Naast het maken en verwerken van de in-en verkoopfacturen, kan je in Moneybird ook offertes maken, deze digitaal ondertekenen door jezelf en door je klant en met 1 druk op de knop maak je een factuur naar aanleiding van deze offerte. Simple as that!

De app van Moneybird maakt het leven nog makkelijker. Het bonnetje van de kantoorartikelen of restaurant wat je normaal altijd vergeet of kwijtraakt, kan je meteen scannen en naar je Moneybird administratie uploaden. Zo raak je niets meer kwijt en is je administratie altijd up to date.

  • Een boekhoudprogramma die voor iedereen geschikt is.
  • Duidelijk overzicht door de vele mogelijkheden van maken van rapportages.
  • Invoeren van je eigen huisstijl en bepalen van je eigen workflows.
  • Automatische koppeling met vele banken.
  • Automatische boekingsregels.
  • Scan- en herkenfunctie waardoor Moneybird steeds slimmer wordt en informatie automatisch verwerkt.
  • Facturen maken op verschillende manieren. Handmatig – automatisch (periodiek) – dupliceren – n.a.v. een offerte.
  • Inkoopfacturen uploaden via de App van Moneybird of per E-mail.
  • Maken van offertes en deze online laten goedkeuren.
  • Urenregistratie, ook hier maak je een factuur van met 1 druk op de knop.
  • Projecten, voor meer overzicht per klant, per project.
  • Overzicht per contact. Aan alle inkomsten en uitgaven hangt een contact waardoor je eenvoudig per contact overzicht hebt.

TARIEVEN

Duidelijk en helder, daar hou ik van. Geen rare zoektochten naar wat de kosten zijn.

  • NextLevel strippenkaart
  • NextLevel abonnementen
  • NextLevel (los) uurtarief

Met een abonnement weten we allebei waar we aan toe zijn. Wel zo gemakkelijk en duidelijk, ik hou daarvan!

Mijn NextLevel strippenkaart is handig wanneer je nog niet precies weet hoe vaak en hoe lang je mijn hulp nodig hebt. De uren zijn flexibel inzetbaar en de kaarten zijn beperkt houdbaar.

 

Moneybird Expert

Wil je meer informatie over wat ik voor jou kan betekenen? Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op!